Poznaj czekające wyzwania


Counter Strike Global Offensive


Wielu z nas zapewne po tych 4 wyrazach nie musi nic więcej czytać, tylko chwyta za marker i przystępuje do gry. Dla niewtajemniczonych - CS-GO jest to sieciowa gra komputerowa z gatunku first-person shooter, w której poszczególne mapy oparte są na prawdziwych wydarzeniach historycznych w walce pomiędzy terrorystami, a antyterrorystami. W naszej grze, weźmiemy udział w misji destroy the truck (zniszcz pojazd). Zadaniem terrorystów jest wysadzenie 1 z 3 pojazdów ustawionych na polu walki. Przed antyterrorystami stoi zadanie powstrzymania złoczyńców, które jest nie lada wyzwaniem, gdyż pojazdy są porozrzucane w dużej odległości od siebie.

Tylko u nas! Specjalna, elektroniczna atrapa bomby dla maksymalnej dawki adrenaliny!

Zasady gry

  1. Antyterroryści bronią trzech punktów (A, B, C), które stanowią cel ataku terrorystów.
  2. Warunkiem wygrania gry przez terrorystów jest doprowadzenie do detonacji bomby w jednym z trzech wyznaczonych punktów.
  3. Warunkiem wygrania gry przez antyterrorystów jest rozbrojenie bomby lub skuteczna obrona wyznaczonych punktów do momentu upływu wyznaczonego czasu.
  4. Zestrzelony gracz zostaje wyeliminowany, tj. oczekuje do końca rozgrywki w punkcie bezpiecznym, poza polem.
  5. Zasady zestrzelenia (splat/uderzenie) ustala się przed rozgrywką.
  6. Drużyna, której wszyscy gracze zostali wyeliminowani, przegrywa.
  7. Czas gry: 15 minut.
  8. Zalecana proporcja graczy w drużynach: 1:1.
  9. Zasady gry mogą być modyfikowane na życzenie graczy.

Wał Atlantycki


Tym razem przenosimy się do czasów II Wojny Światowej, gdy naprzeciwko siebie stanęli Alianci i Państwa Osi. Podczas tego globalnego konfliktu, szczególnie dał się poznać niemiecki kunszt inżynieryjny. Wał Atlantycki, czyli system umocnień, który ciągnął się przez 3862 km wzdłuż zachodnich wybrzeży Europy, jest jego najlepszym przykładem.

Scenariusz Wał Atlantycki daje nam okazję wcielić się w jedną ze stron w walce o wieżę obserwacyjną. Pole gry jest przygotowane tak, aby w możliwie najlepszy sposób odwzorować warunki panujące podczas walk o Wał Atlantycki.

Zasady gry

  1. Alianci atakują wieżę obserwacyjną bronioną przez Państwa Osi.
  2. Warunkiem wygranej Aliantów jest zdobycie wieży obserwacyjnej.
  3. Warunkiem wygranej Państw Osi jest obronienie wieży obserwacyjnej.
  4. Zestrzelony gracz zostaje wyeliminowany, tj. oczekuje do końca rozgrywki w punkcie bezpiecznym, poza polem.
  5. Zasady zestrzelenia (splat/uderzenie) ustala się przed rozgrywką.
  6. Drużyna, której wszyscy gracze zostali wyeliminowani, przegrywa.
  7. Czas gry: 10 minut.
  8. Zalecana proporcja graczy w drużynach: 1:1.
  9. Zasady gry mogą być modyfikowane na życzenie graczy.

CS: GO - Rescue the hostage
Uratuj zakładnika


Kolejny scenariusz inspirowany grą Counter Strike. Stanowi on odtworzenie trybu, w którym to antyterroryści odbijają z rąk terrorystów przetrzymywanych zakładników i ewakuują ich do strefy bezpiecznej.

Tylko u nas! Pełnowymiarowe kukły imitujące ludzi!

Zasady gry

  1. Antyterroryści odbijają zakładników z rąk terrorystów.
  2. Warunkiem wygranej antyterrorystów jest uwolnienie co najmniej jednego z zakładników i odeskortowanie go do strefy bezpiecznej.
  3. Warunkiem wygranej terrorystów jest przetrzymanie zakładników do momentu upłynięcia wyznaczonego czasu.
  4. Zestrzelony gracz zostaje wyeliminowany, tj. oczekuje do końca rozgrywki w punkcie bezpiecznym, poza polem.
  5. Zasady zestrzelenia (splat/uderzenie) ustala się przed rozgrywką.
  6. Drużyna, której wszyscy gracze zostali wyeliminowani, przegrywa.
  7. Czas gry: 15 minut.
  8. Zalecana proporcja graczy w drużynach: 1:1.
  9. Zasady gry mogą być modyfikowane na życzenie graczy.

Bitwa o Olimp


Czas na trochę mitologii. Gracze wcielają się w postacie bogów i ludzi. Przewaga bojowa stoi po stronie bogów, ze względu na ich cudowną naturę. Ludzie buntując się przeciwko stwórcą chcą podbić najwyższą z gór, na której mieszkają ów władcy i zdobyć złoty piorun Zeusa. Atrybut zamieniający zwykłego człowieka w herosa. Wyjątkowość tego scenariusza wzmacnia naturalne środowisko, w którym odbywa się rozgrywka.

Zasady gry

  1. Bogowie bronią swój dom w postaci kamiennej góry.
  2. Ludzie próbują zdobyć złoty piorun Zeusa, który jest umieszczony na szczycie góry.
  3. Warunkiem wygranej bogów jest obrona do momentu upłynięcia wyznaczonego czasu.
  4. Warunkiem wygranej ludzi jest zdobycie złotego pioruna.
  5. Zestrzelony gracz zostaje wyeliminowany, tj. oczekuje do końca rozgrywki w punkcie bezpiecznym, poza polem.
  6. Zasady zestrzelenia (splat/uderzenie) ustala się przed rozgrywką.
  7. Drużyna, której wszyscy gracze zostali wyeliminowani, przegrywa.
  8. Czas gry: 10 minut.
  9. Zalecana proporcja graczy w drużynach bogowie-ludzie: 1:2.
  10. Zasady gry mogą być modyfikowane na życzenie graczy.

HighHill Capture the Flag
Zdobądź flagę


Rozgrywka sygnowana nazwą naszej działalności jest scenariuszem najbardziej wymagającym pod względem kondycyjnym. Gracze dzielą się na drużyny niebieskich i czerwonych. Ich celem jest zdobycie flagi przeciwnika i przyniesienie jej do własnej bazy. Zadanie wydaje się banalne, ale istnieją dwa istotne utrudnienia. Po pierwsze - w celu zaliczenia punktu za przyniesienie flagi przeciwnika do własnej bazy, drużyna musi mieć w bazie także własną flagę. Po drugie - duże nachylenie terenu, które stanowi wyzwanie nawet dla najbardziej wytrzymałych zawodników.

Zasady gry

  1. Zarówno niebiescy jak i czerwoni muszą przechwycić flagę przeciwnika i przynieść ją do własnej bazy, przy założeniu, że własna flaga danej drużyny nie opuściła bazy.
  2. Warunkiem wygranej dla obu drużyn jest dostarczenie flagi do swojej bazy, przy jednoczesnym posiadaniu w bazie swojej flagi.
  3. Zestrzelony gracz wraca do miejsca odrodzenia, gdzie odczekuje 20 sekund na ponowne wejście. Jeśli zestrzelony gracz posiada flagę, upuszcza ją w miejscu zestrzelenia.
  4. Zasady zestrzelenia (splat/uderzenie) ustala się przed rozgrywką.
  5. Drużyna, której wszyscy gracze zostali wyeliminowani, przegrywa.
  6. Czas gry: 20 minut.
  7. Zalecana proporcja graczy w drużynach: 1:1.
  8. Zasady gry mogą być modyfikowane na życzenie graczy.

Team death match


W tym scenariuszu to drużyna będzie stanowiła nasze wcielenie i odniesienie. Musimy złączyć się w jedną całość i wspólnymi siłami zepchnąć wroga do jego punktu odrodzenia.

Team death match to doskonały sprawdzian pracy grupowej, szybkiego podejmowania decyzji i działania pod presją. Poczuj adrenalinę!

Zasady gry

  1. Wygrywa drużyna, która sprawi, że na polu bitwy nie będzie w jednym momencie ani jednego przeciwnika.
  2. Zestrzelony gracz wraca do miejsca odrodzenia, gdzie odczekuje 30 sekund na ponowne wejście.
  3. Zasady zestrzelenia (splat/uderzenie) ustala się przed rozgrywką.
  4. Czas gry: 10 minut.
  5. Zalecana proporcja graczy w drużynach: 1:1.
  6. Zasady gry mogą być modyfikowane na życzenie graczy.

ARMAGGEDON!
Death match


W tej rozgrywce nie wcielamy się w nikogo, nie tworzymy drużyny, nie walczymy o nic, nie chcemy niczego. Jedynym naszym celem jest wyeliminowanie jak największej ilości przeciwników.

Istny ARMAGGEDON!

Zasady gry

  1. Brak zasad.
  2. Zasad nie można zmieniać.